2011. április 3., vasárnap

Kis esti zene-1

Alice Csodaországban
Gyakran van szükség az esti olvasott, vagy csak mondott mese után még zenére is. Itt is gyakran az én ének hangom a legsikeresebb, de a türelmem, és kapacitásom nem mindig elegendő ehhez. Ilyenkor próbálok megfelelő zenét biztosítani a gyerkőknek, ami halkan szól, megnyugtatja, és álomba ringatja őket.
Ma este is éppen egy ilyen szól, míg én ezt a bejegyzést írom. Az Aliz Csodaországban musicelt választottam. Ebből gyakran énekelek én is, ismerik a dallamokat a gyermek. Nagyon szeretem azt a mesevilágot, ahova elrepíti a fantáziánkat. A szövegek még számomra is elgondolkodtatóak. Jó lenne tudni mit adnak egy 3 éves csemetének, és mit mozdít meg az ő fejében. Néha megesik, hogy nap közben előhoz egy egy gondolatot, amit hallott itt, ott, amott, és ez gyakran zenei élmény, és csak a dallamot lehet foszlányokból felismerni. Ilyenkor rádöbbenek, hogy milyen fantasztikus agya van a gyerekeknek, és mennyire tudatosan kell kiválasztanom a hatásokat amik érik. Nehéz felismerni, hogy nem fogom tudni mindentől megvédeni, de igyekeznem kell.
Kissél elkalandozott gondolataim után legyen itt egy videó a musicalból, az egyik kedvenc dalommal.

Végül a mai estén ismét meg kell állapítanom, hogy az altatáshoz mesésen sok türelemre van szükség, nekem meg varázslatra, hogy rendelkezzem elegendővel:).

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Mesés gondolataidat itt oszthatod meg másokkal is!