2011. április 13., szerda

Kis esti bábjáték-1


Némi utánajárás után ma elkezdtem elkészíteni a saját bábomat, akivel remek mesejátékokat röktönözhetünk majd a gyerekeknek, nem csak esténként. Addig, amíg a nagy mű nem készül el, kesztyűbábkkal szoktunk szórakozni, nagy siekerrel. Saját kezüleg pedig készítettünk már fakanál báblokat is, amik szintén sok remek pillanattal ajándékoz meg minket a nap bármely szakában. Remek unaloműző lehet egy kis fantáziával a kocsiban. Fürdés közben, ha a gyermek nem akar hajat mosni, sokkal hatékonyabb, ha a báb mondja, mint ha anya mondja. Nem utolsó sorban, pedig tényleg játékká válik az élet.
Nem sok információt találtam az interneten bábkészítésről. Valójában egyetlen valamire való oldal volt, és van a segítségemre, Hell Krisztina bábkészítő blogja. Már pár levélváltáson is túl vagyunk. Mára érett meg bennem az összes információ annyira, hogy nekiálltam megformázni a fejet és a végtagokat.

A masszához kértünk az utca végi asztalos bácsitól faforgácsot, és tapétaragasztóval kevertük össze. A fej alapját egy 8 centis hungarocel kör adta, amibe mogyoróvesszőt szúrtam nyaknak, és mozgató botnak. Férjecském szerint nem vagyok egy szobrász, de szerintem remekül sikerült az arcocska.
Most még 3 napot száradnia kell...ami miatt eléggé izgulok, mert jó lenne ha az anyag súlyánál fogva nem deformálódna el. A garázsban váraja sorsát egy satuba fogva. Druggoljatok:)
Amíg várunk türelmesen az eredményre, legyen itt egy videó, Kriszti egyik darabjából. Nézzétek szeretettel.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Mesés gondolataidat itt oszthatod meg másokkal is!