2011. április 28., csütörtök

Kis esti bábjáték-2

Elkészült a bábom. Az első bábelőadás is megvolt. Mikor a jelen levő felnőtteket kérdeztem, hogy milyen volt, a legsokatmondóbb választ így hangzott: A gyerekek egy szó nélkül végignézték, és tapsoltak a végén:).
Ma este báboztunk. Olivér nagyon nagyon élvezte. Bábnak(még nincs neve) sokkal többet elárul, mint nekem. Hihetetlen milyen hatással van rá ez a játék. Énekeltünk, megbeszéltük hogy holnap sütün almáspitét. Megbeszélték, hogy az elmáspitébe kell alma, amit lereszelünk, kell liszt, cukor, mérleg, és tejföl. Na ebből kiderült, hogy almáspitét inkább anyukám süt, mert én tuti nem teszek semmibe tejfölt, de ez egy másik mese.
Báb kapott esti simogatást, énelektek együtt altatót, és az Ő kérésére még le is feküdt a gyermek.
Pár perce még elhangzott a kérdés, hogy Báb hol alszik, és amior azt mondtam hogy a fotelben, határozott elégedetlenség fogadta, mert neki is szüksége van ágyra. Sosem hittem, hogy egy ilyen mesemeglejenítő, látszólag eszköz így belopja magát, ennyire hamar a fiacskám szívébe. Még a végén féltékeny leszek:).

Végül néhány kép az előadásról. Figyelmes tekintetek Bábot is megtalálják, és felismerik:). Hamarosan egész fotósoroazat készül róla.

Holnap pedig kikerül a mese, amit előadtunk, mert mostmár egy igazi estimese nagyon hiányzik az oldalról.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Mesés gondolataidat itt oszthatod meg másokkal is!